آدرس آی پی:www.Hkebriti.orq.ir
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بــهــتــریــن تــرفنــدهــا و دانــلــودهــا

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبسایت دکتر پی سی خوش آمدید برای هرچه بهتر شدن سایت عضو شوید و نظر بدهید

تصویر روز


امکانات دیگر

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 804836
تعداد مطالب : 661
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



تقویم

آخرین مطالب

» ترفند جستجوی تصاویر مشابه در گوگل
» پیشرفت های ویندوز ۸ در زمینه مدیریت فایل‌ها
» مشکلات کامپیوتری رایج جالب و خنده دار
» چند توصیه ضروری برای كاربران دائمی كامپیوتر
» روبات آمريکا از ايران شکست خورد
» کوچکترین کامپیوتر رومیزی دنیا از یک سیب هم کوچکتر است
» گوگل به مسافران هوایی لپ تاپ می دهد
» 10 تبلت برتـر ژوئن 2011
» نخستین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک
» طولانی ترین ایمیل را ببینید
» شرکت اچ پی ۱۱ لپ تاپ اش را با پردازشگر جدید به روز کرد
» گوگل قابليت جستجو با تصوير و صدا را برای دسکتاپ نيز به ارمغان آورد
» لپ تاپ رولی، خیالی كه به واقعیت می‌پیوندد
» اس ام اس با حال و جالب
» اپل فروش نسخه آنلاک شده آیفون 4 را شروع کرد
» 10 کار جالب برای روز پدر !
» چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت! امتحان کنید!
» اطلاعات جالب در مورد امازون
» از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟
» ایمان شهباز در شبکه 2 جمهوری اسلامی ایران مطلب ارسالی ازshadi20
» شهرت مربی نمونه ی ایرانی جهانی شد , تقدیر شاسینس بگهیم از ایمان شهباز مربی مدلها و مانکنهای ایرانیمطلب ارسالی ازshadi20
» ۱۱ خودروی برتر سال ۲۰۱۱ + قیمت
» مایکروسافت نوجوان ۱۴ ساله هکر را استخدام کرد
» چهار ویژگی جدید iOS5 که نشان از الگو برداری اپل از گوگل دارد
» تبلت HP TouchPad ماه آینده وارد بازار می شود
» بازی جدید و بسیار زیبای World Snooker Championship 2011 برای گوشیهای موبایل با فرمت جاوا
» تم پرنده های زیبا _ویندوز 7
» مدیریت دانلود با FlashGet3.7.0
» سرعت اینترنت در ایران
» خنده دار ترین و مسخره ترین قوانین عمومی جهان
» G-mail هدف حمله قرار گرفت
» چرا قلب تیر خورده نماد عاشقی است ؟!
» چرا وقتی خودتان را قلقلک می دهید ، نمی خندید؟!
» Erfan Ft Khashayar & Behzad Leito, Sarkesh, Afra, Taham - Paydar
» Hamid TalebZadeh - Nagoo Mashghale Daram Video
» دانلود فیلم Ready 2011
» دانلود فیلم Clash Of Empires Battle For Asia 2011
» اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ۹۰-نيمه دوم خرداد90
» 3d Pinball
» افزودن دکمه های کمکی به Title Barویندوز

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

مدیر سایت

خوش آمدید به سایت جالب ترین خبرهای دنیا : بهترین خبرها و جدید ترین دانلودها را از ما بخواهید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

بدون شرح

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

ژاپنی ها در دستشویی هم به فکر سلامتی خود هستند

از موقعی که به یاد می آورم ژاپن و ژاپنی ها را اوج تکنولوژی می دانستند و امروزه هم یک سر رشته فناوری و تکنولوژی در دستان همین چشم بادامی هاست . ژاپنی ها علاوه بر این به سخت کوشی ، کار و انضباط هم معروف و زبانزد هستند و شاید این اشتغال و کار آنها را از سلامتی و وضعیت جسمانی خود غافل کند به همین منظور ژاپنی ها برای حل این موضوع و بهره وری کامل از زمان حتی در حین دستشویی ،توالت های مجهز به فناوری پزشکی تولید کرده اند که با کمک آن می توان فشار خون ، تجزیه و تحلیل ادرار درجه حرارت و میزان وزن بدن را گرفت و اطلاعات در مانیتور کوچک تعبیه شده به نمایش در می آورد و تازه تمام این اطلاعات را می تواند به آسانی به ایمیل شما یا پزشک خصوصی تان ارسال نماید.

این دستگاه می تواند اطلاعات پنج نفر را در خود ذخیره کند و قیمت آن ۴۱۰۰ تا ۵۸۵۰ دلار آمریکا می باشد.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

کندی سرعت اینترنت به یکی از ویژگی های اصلی این پروتکل ارتباطی در کشور تبدیل شده است اما آنچه که کاربران از همین اینترنت با سرعت لاک پشتی توقع دارند این است که حقوقشان نادیده گرفته نشود و برای قطع و وصلی های مقطعی پاسخ مناسبی دریافت کنند.

آخرین آمارها نشان می دهد



که بیش از ۳۲ میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد و از این تعداد تنها نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند. براین اساس سهم اینترنت دایل آپ با سرعت حداکثر ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه در کشور بیش از ۹۰ درصد است. با این وجود آنچه که از همین حداقل سرعت نیز به معضل جدی کاربران تبدیل شده قطع و وصلی های مکرر این شبکه بدون توجه به حقوق کاربران است که سرویس دهندگان اینترنت، شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات زیرساخت و هر شرکت دیگری که متولی اینترنت در کشور است زیربار آن نمی رود و در این بین به  راحتی حقوق کاربران را نادیده می گیرد.


قطع چندین لینک STM4 بین الملل و اختلال در سرویس اینترنت

اوایل هفته گذشته طبق گفته برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ارتباط چندین لینک STM4 بین الملل که مسیر ترافیک ارتباطی کشور ما به داخل بوده با قطعی مواجه شده و این امر باعث کندی دو چندان سرعت اینترنت کاربرانی که از اینترنت دایل آپ استفاده می کنند دربرخی نواحی شد. اما این قطعی ارتباطات بدون اطلاع رسانی و عدم تقبل خسارت ناشی از قطعی از سوی ارائه دهندگان سپری شد.

احمد پورنگ نیا معاون شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه به طور کل گزارشی از قطعی لینک های ارتباطی به دست ما نرسیده است به مهر گفت: قطع لینک های ارتباطی به طور نرمال در بعضی مواقع اتفاق می افتد که به سرعت نیز مشکل آن حل می شود اما این به معنای مشکل در شبکه ارتباطات زیرساخت نیست.

وی ادامه داد: ممکن است لینک های ارتباطی در برخی نواحی دچار قطعی شوند اما این درصدی نیست که بتواند اینترنت مملکت را قطع کند و محسوس هم نخواهد بود. این درحالی است که شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت مشکل اختلال در سرویس دهی به کاربران خود را مربوط به قطعی چند روزه چندین لینک ارتباطی بین الملل عنوان کردند و پیگیری خبرنگار مهر نیز برای دریافت جزییات بیشتر از مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت برای این اختلال بی نتیجه ماند.

کارشناسان معتقدند که قطع لینک های ارتباطی موضوع پیچیده و تازه ای نیست و تقریبا در اغلب کشورها به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیافتد اما آنچه که اینترنت کشور ما را از دیگر کشورها متمایز می کند مربوط به عدم اطلاع رسانی و نادیده گرفتن حقوق کاربران و نبود پیش فرضی به نام SLA در قرارداد مشترکان در صورت قطعی های مکرر یا مقطعی است.

این در حالی است که در بند (الف) ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه بر ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به “اینترنت پرسرعت” تاکید شده به نحوی که تا سال دوم برنامه یعنی سال ۹۲ باید همه دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تابعه به شبکه ملی اینترنت متصل شوند و نیز تا پایان برنامه یعنی سال ۹۵ باید ۶۰ درصد خانوار‌ها از اینترنت پرسرعت استفاده کنند که این به معنای ایجاد بیش از ۱۲ میلیون پورت پرسرعت اینترنت در کشور است اما به باور تحلیلگران در آستانه اجرای برنامه پنجم توسعه همچنان مشکلی به نام کیفیت ارائه خدمات و نبود راهکار مناسب در اینترنت کم سرعت موضوعی است که در ابتدایی ترین نقطه خود قرار دارد.

پرداخت خسارت کیفیت نامطلوب خدمات اینترنتی به کاربران

به گزارش مهر، در مهرماه سال ۸۹ ضوابط موافقتنامه سطح خدمات ارتباطی کشور (SLA) تصویب و به مرحله اجرا رسید تا کاربران بتوانند در صورت نیاز در چارچوب توافق با خدمات دهندگان ارتباطی از سرویسهای مطلوب و با کیفیت برخوردار شوند و پس از سالها حقوق مصرف کنندگان اینترنت تامین شود اما این آیین نامه تاکنون جنبه عملیاتی به خود نگرفته است.

چارچوب موافقتنامه سطح خدمات ارتباطات داده‌ها با استناد به بند ۹ ماده ۶ اساسنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور شفاف‌سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه‌های آن در شبکه‌های ارتباطات داده‌ها و رعایت حقوق مشتریان از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که رعایت این ضوابط تعیین شده لازم الاجرا اعلام شد.

در این توافقنامه کاربر می تواند سطح دسترسی خود را انتخاب کرده و به ازای آن هزینه بهره مندی از این سرویس را پرداخت کند. پس از آن، چنانچه میزان قطعی دسترسی وی نسبت به این توافقنامه بیشتر شود شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تامین کننده خدمات یا سرویس دهندگان اینترنتی باید خسارت این قطعی را بپردازند.

تصویب ضوابط و مقررات موافقت نامه سطح خدمات اگرچه برای ارائه مطلوب خدمات واگذاری لینک های ارتباطی در شبکه زیرساخت کشور و قانونمند شدن شرکتهای دولتی در ارائه امکانات و دفاع از حقوق کاربران این بخش در نظر گرفته شده اما این ضوابط تاکنون به مرحله انجام نرسیده و کاربران اینترنت همچنان در دریافت کیفیت خدمات ارتباطی با مشکلات متعددی روبه رو هستند.

سریعترین اینترنت دنیا با سرعت ۴۴۸ گیگابیت در ثانیه

به گزارش مهر، ثبات کیفیت ارائه خدمات با اینترنت ۵۶ کیلوبیتی در ایران در حالی همچنان یکی از پرچالش ترین موضوع در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمان است که گروهی از دانشمندان ایتالیایی با استفاده از فیبرنوری موفق شدند سریعترین اینترنت دنیا را با سرعت ۴۴۸ گیگابیت بر ثانیه ایجاد کنند!

سریعترین اینترنت دنیا در مدت تنها یک ثانیه قادر است یک حجم اطلاعات برابر با ۲۰ فیلم با کیفیت بالا، ۵۰۰ فیلم با کیفیت استاندارد، ۷ میلیون تماس تلفنی تصویری و ۱۰۰ میلیون تماس تلفنی استاندارد را جابجا کند. اینترنت با این سرعت معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ اتصال ADSL با سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه است و این در حالی است که پیش از این سریعترین اینترنت دنیا برابر با ۱۰۰ گیگابیت برثانیه بود.

در همین حال تازه ترین گزارشها نشان می دهد که کره جنوبی با ارائه متوسط سرعت ۱۴ مگابیتی و حداکثر سرعت ۳۹ مگابیتی به کاربران خود همچنان پرسرعت ترین اینترنت را در اختیار دارد و پس از آن کشورهای ژاپن، هنگ کنگ و رومانی کشورهایی هستند که حداقل سرعت ۷ مگابیت تا حداکثر ۳۰ مگابیت بر ثانیه اینترنت را به کاربران خود عرضه می کنند.

پس از این کشورها هلند با سرعت ۶٫۳ مگابیت برثانیه، لیتوانی با سرعت ۶٫۰ مگابیت برثانیه، جمهوری چک با سرعت ۵٫۴ مگابیت برثانیه، سوئیس با سرعت ۵٫۳ مگابیت برثانیه و دانمارک با سرعت ۵٫۰ مگابیت برثانیه در رتبه های پنجم تا دهم این رده بندی قرار گرفته اند.

در انگلیس سرعت متوسط اینترنت برابر با ۳٫۴ مگابیت برثانیه است. ۱۷ درصد از کاربران از سرعت بالاتر از ۵ مگابیت برثانیه استفاده می کنند درحالی که ۸۵ درصد از آنها از اینترنت بالای ۲ مگابیت برثانیه و تنها ۰٫۹ درصد از کاربران این کشور از سرعت کمتر از ۲۵۶ کیلوبیت برثانیه استفاده می کنند.

جایگاه ایران در سرعت اینترنت نسبت به دیگر کشورها

گزارش های منتشر شده از وضعیت سرعت اینترنت در دنیا نشان می دهد که “ایران” در میان کشورهایی با سرعت اینترنت کمتر از ۱ مگابیت برثانیه قرار دارد و این در حالی است که در تایوان سرعت متوسط اینترنت ۵ مگابیت بر ثانیه، نیوزلند ۳٫۲ مگابیت برثانیه ، آمریکا ۵ مگابیت برثانیه و استرالیا ۲٫۹ مگابیت برثانیه است.

در همین حال در ایتالیا حداکثر سرعت اینترنت ۱۳ مگابیت برثانیه و سرعت متوسط اینترنت ۳٫۳ مگابیت برثانیه است. در این کشور ۷٫۵ درصد از اتصالات بیش از ۵ مگابیت برثانیه و ۸۲ درصد بیش از ۲ مگابیت برثانیه است و کمتر از ۱٫۳ درصد از کاربران این کشور از سرعت ۲۵۶ کیلوبیت برثانیه استفاده می کنند.

سرعت متوسط اینترنت در اسپانیا نیز برابر با ۲٫۸ مگابیت برثانیه و در پرتغال برابر با ۳٫۲ مگابیت برثانیه است. در آفریقای جنوبی متوسط سرعت اتصال به اینترنت کمتر از ۲ مگابیت برثانیه است و این کشور نیز مانند ایران در میان ۸۶ کشوری قرار دارد که از سرعت متوسط کمتر از ۱ مگابیت برثانیه برخوردارند.

براساس این گزارش دو کشور کوبا و مایوت با سرعت متوسط کمتر از ۱۰۰ کیلوبیت برثانیه در میان کشورهای دارای پایین ترین سرعت اینترنت قرار دارند.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

خرید و فروش دختران بصورت سازماندهی شده در نیویورک به پدیده ای رایج در این شهر تبدیل شده و کاملا طبیعی است.

به گزارش نیویورک تایمز : زمانی که از خرید و فروش انسان در کشورهایی مانند هند و کامبوج خبر می رسد، قلب هر انسانی به درد می آید. اما به نظر می رسد همه چشم هایشان را به روی رواج این پدیده در ایالات متحده بسته اند.





غالبا قربانیان در کشورهای فقیر پس از آدم ربایی و زندانی شدن به شیوه برده ها به فروش می رسند، اما دختران در آمریکا بدون آن که زندانی شوند خرید و فروش می شوند.





در آمریکا قاچاق انسان در ظاهر به شکل خودفروشی دختران دیده می شود و بیشتر این اشخاص توسط گروه های خشنی سازمان دهی می شوند که هیچ وقت با برخورد پلیس یا مقام های قضایی مواجه نمی شوند.



اعتراض به قاچاق کودکان به شیوه یک مؤسسه فعال حقوق بشر





در حقیقت ساختار قضایی آمریکا به این دختربچه ها امکان دفاع از حقوق شان را ب نمی دهد زیرا ثابت کردن پرونده های دلالی در این کشور کار بسیار دشواری است و قضات نیز  به شنیدن سخنان این دخترها که ظاهرا مجرم هستند اما خود قربانی شده اند، علاقه ای ندارند


گفتنی است پس از قاچاق اسلحه و مواد مخدر قاچاق انسان سومین تجارت غیرقانونی در سراسر جهان به حساب می آید و  قربانی اصلی آن کودکان هستند. بنابر اعلام رسمی سازمان های حقوق بشرسالانه 32 میلیار دلار آمریکا توسط باندهای جنایتکار قاچاق انسان پول شویی می شود و عده ای از این طریق حساب های میلیاردی برای خود ساخته اند.



موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

براي فشرده سازي يك فولدر روي آن راست كليك كنيد و از زيرمنوهاي Sendto گزينه
Compressed (Zipped) Folder را انتخاب كنيد تا اطلاعت شما فشرده شوند.
براي ايجاد يك فولدر فشرده جديد بر روي دسكتاپ راست كليك كنيد و روي New برويد
و Compressed (Zipped) Folder را انتخاب كنيد حالا مي‌توانيد فايلهاي خود را درون آن بيندازيد.
براي گذاشتن پسورد روي فولدر فشرده شده ابتدا وارد آن شويد سپس از منوي File گزينه Add a Password را انتخاب كنيد. پسورد مورد نظر خود را دو بار وارد كرده و OK كنيد. با اين پسورد محتويات فولدر فشرده شده نمايش داده مي‌شوند اما نمي‌توان آنها را باز كرد.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

بايد در اينجا سوالي مبني بر (Save to cmos and exit (Y/N از شما پرسيده مي شود. كليد Y را فشار دهيد دهيد تا سيستم دوباره Restart شود. بعد از Restart سيستم سه پيغام زير ظاهر ميشود:
CD-ROM Start up menu
1.Boot from hard disk
2.Boot from CD-ROM
سپس گزينه
2 را اتنخاب كرده تا سيستم از روي CDبوت شود. بعد از آن پيغام هاي زير صادر مي گردد:
Microsoft Widows98 Start up menu
1.Start Windows98 Setup from CD-Rom
2. Start Computer with CD-Rom support
3.Start computer without CD-rom Support
4.View the Help file
شما گزينه 2 را انتخاب كنيد . پس از چند لحظه جلوي پرامپت درايو (مثلاf:> )فرمان Fdisk را تايپ و كليد Enter رو بزنيد. فورا پيغامي مبني بر اينكه ظرفيت Hard شمااز 512 بيشتر است ظاهر مي شود. كليد Y وسپسEnter رو فشار دهيد.
سپس صفحه اصلي
Fdisk ظاهر مي شود.

 


Fdisk option
current fixed disk drive:1
choose 1 of the following:
1.createe dos partition or logical dos drive
2.set active partition
3.delete partition or logical dos drive
4.display partition information
Enter choice:…
اين صفحه شامل گزينه هايي جهت انجام اعمال مختلف بر روي ديسك سخت مي باشد.

توجه: در پارتيشن بندي و كار با
Fdisk با سه اصطلاح بر خورد مي كنيد كه عبارتند از Primary , Extended , logical برخورد مي كنيد كه سيستم عامل از دوتاي اولي استفاده مي كند.
درايو
C كامپيوتر همان Primary است و بقيه Extended هستند.
در
Fdisk ابتدا Primary و بعد Extended ايجاد مي كنيم. وبراي حذف پارتيشن ها برعكس ايجاد آنها عمل مي كنيم.
توجه : ابتدا در صورت وجود پارتيشن آنها را پاك مي كنيم.

خوب از اين پنجره اصلي گزينه 3 رو انتخاب كنيد .سپس پنجره اي ظاهر مي شود كه از آن گزينه:
3.Delete logical dos drive in the extended dos partition
را برمي گزينيم.
بعد از اين كار صفحهاي شامل پيغام هاي زير ظاهر مي شود:
WARNING!Data in deleted logical dos drive will be lost
What drive do you want to delete?
سپس شما نام آخرين درايو Hard خودتان را وارد كنيد وEnter را بزنيد.سپس Enter

 Volume ظاهر مي شود كه شما يايد برچسب درايوتان را وارد كنيد يا اگر بر چسبي ندارد Enter را بزنيد. (اگه درايو شما برچسب داشته باشه مثلا به جاي حرف D برچسب اون مثلا My Driveظاهر ميشه) سپس پيغام زير ظاهر ميشه:] Are you sure?(Y/N)?[Y براي تاييد حرف Yرا بزنيد و بعد Enter و به همين ترتيب همه درايوهاي منطقي(Logical) را پاك كنيد.بعد از پاك شدن همه درايوهاي منطقي پيغام زير ظاهر مي شود.

All logical drive deleted in the extended dos partition

 سپس چند بار دكمه Esc را بزنيد تا وارد صفحه اصلي بشويد. (Fdisk option) بعد دكمه 3 (Delete partition.) از صفحه بعدي ظاهر شده

 (Delete extended dos partition)را انتخاب كنيد.بعد يك پيغام (...........Warning) ظاهر مي شود كه بايد شما كليد Yرا بزنيد بعد Enter. سپس پيغام زير ظاهر مي شود: Extended dos partition Deleted دكمه Esc را بزنيد تا وارد صفحه اصلي بشويد . (Fdisk Option). بعد باز گزينه 3 بعد از صفحه باز شده گزينه 1 را وارد كنيد. تا پارتيشن اوليه خذف شود .

 (Delete primary dos partition). سپس پيغام

Warning data in the deleted primary dos partition will be lost.
زيرپيغام :
What primary partition do you want to delete?[1]
شما كليد
Enter رو بزنين.پيغام زير ظاهر ميشه: Enter volume? (     ) label
در صورت وجود بر چسب آن را تايپ و Enter را بزنيد در غير اين صورت Enter را بزنيد.
پيغام
(:Are you sure) كه گزينه Yسپس كليد Enter را بزنيد. پيغام زير ظاهر مي شود: Primary dos partition deleted دكمه Esc را بزنيد تا وارد صفحه اصلي بشويد .حالا پارتيشن هاي شما حذف شده است.

براي ايجاد پارتيشن از صفحه اصلي گزينه 1 يعني

(1.Create dos partition or logical) را بزنيد.

بعد از طي اين مراحل صفحه اي با مشخصات زير حاصل مي شود :


Create dos partition or logical dos drive
Current fixed disk drive:1
Choose 1 of the following:
1.create primary dos partition
2.create extended dos partition
3.create logical dos drive in extended dos partition
Enter choice:


سپس كليد 1 راتايپ و
Enter را بزنيد . مدتي صبر كنيد تا 100%  Completeو Verifying drive integrityتا 100%كامل شود. بعد از آن پيغام زير ظاهر مي شود :


Create primary dos partition
Current fixed disk drive:1
Do you wish to use the maximum available………………
Press Esc to return to fdisk options


كادر بالا از شما مي پرسد كه آيا مي خواهيد تمام ديسك سخت پارتيشن اوليه(
Primary)گردد؟شما دكمه N را تايپ كرده وسپس Enter را بزنيد . سپس مدتي صبر كنيد تا 100%كامل شود … بعد صفحه زير ظاهر مي شود:


Create primary dos partition
Current fixed………..
Total disk space is ……..mbytes (1mb=……….)
Maximum space available for partition is…….
Enter partition size in mbytes or ……….
Press esc …………


صفحه بالا ظرفيت هارد شما را كه براي اين عمل در دسترس مي باشد را اعلام مي كند شما بايد در اين مرحله براي درايو
Start up تان مقداري را در مقياس مگا بايت وارد كنيد (البته درصد هم مي شود).

توصيه:
1.آنهاي كه هارد 20 دارند 3000 را بزنند
2.هارد 30 ،4000يا 4500
3.هارد 40 به بالا تا 80،6000 يا 5500
4.هاردهاي 20 به پايين به نسبت 2500،2000،1500،1000
5......

بعد از وارد كردن مقدار Enter را زده تا پيغام زير ظاهر شود :

 Primary dos partition created
سپس
Esc را زده تا وارد صفحه اصلي Fdisk بشويد .
از صفحه اصلي گزينه
ا(Create dos ………or logical) و از صفحه بعدي گزينه 2 (Create extended dos partition)را زده مدتي صبر كنيد تا 100% كامل شود. سپس صفحه زير ظاهر مي شود:


Create extended dos partition
Current fixed……….
Partition status type volume label mbytes…….
C:1 primary…
Total disk space is……….
Enter partition size in mbytes or per…………………….
No partition define
Press esc……………


سپس كليد
Enter را بزنيد. تا پيغام (Extended.)ظاهر شود.
حالا كليد
Esc را بزنيد تا سيستم به طور اتوماتيك وارد بخش ايجاد درايوهاي منطقي شود. مدتي صبر كنيد تا 100%تمام شود سپس از صفحه بعدي ظاهر شده عدد دلخواه خودتان به مگابايت را براي درايو D:وارد كنيد.مدتي صبر كنيد تا100%كامل شود .

 بعد از اين مرحله (يا احيانا Restart system)ماجرا را براي درايو هاي منطقي ديگر از قبيل E تا Z ادامه بدهيد تا جاييكه هارد شما تمام شود.


توصيه:
سعي كنيد كه حتي الامكان درايو هايتان كم باشد معمولا 4 درايو كافيست بعد از اينكه تمام هارد پارتيشن بندي شد پيغام :
All available disk space in the extended dos
ظاهر مي شود.
حالا دكمه
Esc را بزنيد تا وارد صفحه اصلي بشويد. از صفحه اصلي گزينه

 2(Set active partition )را انتخاب كنيد. در صفحه بعدي ظاهر شده كليد 1 را زده و Enter كنيد. با عمل فوق درايو C شما به عنوان درايو Start up بوده فعال مي شود. سپس پيغام

Partition 1   made active

 ظاهر مي شود. بدين تر تيب پارتيشن بندي به اتمام ميرسد .


نكته هاي قابل توجه :
1. ممكن است در بعضي از سيستم ها در حين عمليات هاي بالا Restart هاي متعددي انجام شود.
2. پس از عمل Fdisk حتما توسط دستور a:format drive را براي همه درايوها انجام دهيد تا به FAT 32 تبديل شوند.
3. از Fdisk زياد پرهيز كنيد زيرا باعث خراب شدن هارد شما مي شود.
4. زياد عجله نكنيد!

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/02/07

تصویری فوق العاده از بارش باران و ابر های باران زا

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/02/07

صف افسران زن عراقی با پوشش اسلامی در جشن فارق التحصیلی خود در دانشکده افسری عراق

 

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/02/07

بدون شرح

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/02/07

تصویری که مسلما شما رو شگفت زده خواهد کرد

این تصاویر سبک جدید به نام سینما گراف می باشند به طوری که عکس در فرمت گیف است اما شبیه Jpg.
این هنر جلوه ی فوق العاده ای به تصاویر می دهد که تصور میکنید فیلم است..

لطفا کمی صبر کنید...

 

 

 

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

بر اساس نظرسنجي‌هاي به دست آمده مردم كشور هنوز به تلويزيون و فيلم ديدن گرايش دارند، در عين حال حدود 60 درصد مردم مخاطب ماهواره هستند كه اخيرا به سمت اين رسانه كشيده شده‌اند؛ در دهه‌هاي 70 و 80 با ماهواره به صورت منفعل برخورد مي‌شد و در بسياري موارد نيز باعث نارضايتي مردم شده و اكنون در دوره‌اي هستيم كه نسبت به ماهواره بي‌تفاوتي حاكم است و به همين دليل با افزايش مخاطبان ماهواره روبرو هستيم.

به گزارش ايسنا  عبدالله بيچرانلو عوامل درون سازماني و برون سازماني را چالش‌ساز دانست و گفت:‌ در دوره‌هاي اخير شاهد تاسيس شبكه‌هاي جديد ماهواره‌يي از جمله آي‌فيلم و ... هستيم كه همچنان نيز ادامه دارد؛ اما زياد محسوس نيستند و اگر درباره تاسيس شبكه‌هاي جديد سياست‌گذاري مي‌شود بايد اثربخش باشد.

وي افزود: هر شبكه‌اي كه تاسيس مي‌شود بايد كاركرد ويژه و مشخصي داشته باشد. بيچرانلو رويكرد مناسبتي به توليد و حرفه‌يي نبودن در زمينه توليد را از ديگر چالش‌هاي نوين رسانه‌يي عنوان كرد.

عضو هيات علمي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ماهواره، شبكه نمايش خانگي و اينترنت را از رقيبان چالش‌ساز براي تلويزيون دانست و ادامه داد: بر اساس نظرسنجي‌هاي به دست آمده مردم كشور هنوز به تلويزيون و فيلم ديدن گرايش دارند، در عين حال حدود 60 درصد مردم مخاطب ماهواره هستند كه در سال‌هاي اخير به سمت اين رسانه كشيده شده‌اند؛ در دهه‌هاي 70 و 80 با ماهواره به صورت منفعل برخورد مي‌شده است و در بسياري موارد نيز باعث نارضايتي مردم شده و اكنون در دوره‌اي هستيم كه نسبت به ماهواره بي‌تفاوتي حاكم است و به همين دليل با افزايش مخاطبان ماهواره روبرو هستيم.

وي عنوان كرد: سال 87 آغاز تحولات مهم در زمينه شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره بوده كه برخي از آنها از داخل تاسيس و حمايت شده‌اند. از جمله اينكه شبكه‌هاي «ام.بي.سي»، «بي بي سي فارسي»، در سال 87، «فارسي وان» در سال 88، «پي ام سي خانواده»، «جم كلاسيك» و «من و تو» در سال 89 تاسيس شدند كه پرمخاطب ترين شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان بودند.

عبدالله بيرچانلو در اين نشست اظهار كرد:‌ عمده‌ترين مساله‌اي كه باعث شد مردم از تلويزيون روي گردانند و به سمت ماهواره‌ بروند سريال‌هاي عامه پسند و خانوادگي شبكه‌هاي فارسي زبان بوده است؛ آمريكا، انگليس، استراليا، آلمان، فرانسه، برزيل، كلمبيا و كره جنوبي كشورهاي موفق در زمينه ساخت اينگونه سريال‌ها بوده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: ‌تلويزيون ما بزرگترين فرصت‌ساز براي رقباي خودش از جمله شبكه نمايش خانگي است؛ طبق نظرسنجي‌هاي بدست آمده 58 و 8 دهم درصد مردم سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي را از نظر كيفيت بهتر از سريال‌هاي تلويزيون دانسته‌اند.

بيرچانلو درباره رقيب ديگر تلويزيون، اينترنت گفت: آخرين آمار (تير 89) به دست آمده نشان مي‌دهد كه در كشور 43 و 2 دهم درصد ضريب نفوذ در اينترنت وجود دارد كه بعد از بحرين در خاورميانه رتبه دوم را كسب كرديم؛ اولين كاركرد اينترنت در ايران براي سرگرمي است و اطلاع گرفتن و آموزش در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند، بنابراين تهديد اينترنت در راه است و اين اعتبار منبع تلويزيون را كاهش مي‌دهد.

وي فراگيري و گستردگي در سراسر كشور، توان مالي گسترده تلويزيون براي ساخت سريال‌هاي الف ويژه، امكان بهره‌گيري از توان بخشي دولتي و خصوصي و برخورداري از بازوان پژوهشي را از جمله فرصت‌هاي پيش روي تلويزيون عنوان كرد.

عبدالله بيرچانلو در پايان اين نشست نيز راهكارهاي پيشنهادي براي تلويزيون و حل چالش‌هاي آن را برشمرد كه شامل پذيرش واقعيات موجود رسانه‌يي، اعتماد به ديدبانان رسانه، رو آوردن به ژانرهاي نو، تمركز و برخواسته‌هاي مخاطبان، تغيير ساختار صدا و سيما و فعاليت شبكه‌هاي موازي به طور نظارت شده و رسمي تر هستند.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

کرش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه همسرش در ایران